Inovacije novoosnovanih MSP-ova | Ultimativni vodič - Calluro.hr

Inovacije novoosnovanih MSP-ova

Bespovratna sredstva za inovacije novoosnovanih MSP-ova dodjeljuju se poduzećima s proizvodima ili uslugama koji su novi na tržištu, s naglaskom na radikalne inovacije i znatna poboljšanja proizvoda i usluga.

Natječaj se provodi se u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti [2021. - 2026.].

Tko se može prijaviti?

Na natječaj za inovacije novoosnovanih MSP-ova mogu se prijaviti mikro, mala i srednja poduzeća koja nisu starija od 5 godina, ako zadovoljavaju i ove kriterije:

 MSP će razvijati proizvode, usluge ili postupke koji su novi na tržištu ili znatno poboljšani u usporedbi s najnovijim dostignućima u njegovoj industriji

ili

 MSP-ovi troškovi istraživanja i razvoja čine najmanje 10% njegovih ukupnih operativnih troškova u zadnje 1-3 godine

ili

 ako MSP nema financijsku povijest, revizijom tekućeg fiskalnog razdoblja (koju je ovjerio vanjski revizor) potvrđuje da troškovi istraživanja i razvoja čine 10% njegovih ukupnih operativnih troškova

MSP pritom mora imati inovativan proizvod ili uslugu u visokotehnološkom sektoru. Zrelost proizvoda ili usluge mora biti na 5. – 8. razini tehnološke spremnosti (TRL).

Što to točno znači i kako procijeniti u kojoj je fazi vaš projekt saznajte u našem blogu o razinama tehnološke spremnosti (TRL).

Visina bespovratnih sredstava

Najviši iznos bespovratnih sredstava po projektnom prijedlogu iznosi 1.000.000 kn.

Na što se mogu utrošiti bespovratna sredstva?

Sredstvima u sklopu natječaja možete financirati aktivnosti koje doprinose poboljšanju novih proizvoda i usluga na tržištu.

Evo nekoliko primjera takvih aktivnosti:

  • nadogradnja
  • osmišljavanje
  • provjera
  • izvedbe
  • validacija
  • tržišta
  • ispitivanje
  • razvoj
  • pilot-linija
  • zaštita intelektualnog vlasništva
  • vanjske usluge usmjerene na razvoj inovativne ideje
  • obuka o ublažavanju i procjeni rizika potreba financiranja
  • pristup globalnim poslovnim mrežama
  • pristup novim tržištima
  • usvajanje novih marketinških alata
Ostali prihvatljivi troškovi uključuju kupnju opreme, materijala, zapošljavanje osoblja i ugovaranje vanjskih usluga.

Cilj natječaja za inovacije novoosnovanih MSP-ova

  • poticati inovativnost novoosnovanih MSP-ova (malih i srednjih poduzetnika)
  • podržati znatno poboljšanje proizvoda i usluga, s naglaskom na radikalne inovacije
  • osigurati uspješno lansiranje proizvoda i usluga s potencijalom rasta i izvoza 

Niste sigurni trebate li se prijaviti i ima li vaša ideja potencijala?  

Calluro svoje klijente uspješno vodi do bespovratnih sredstava kroz tri koraka: 

Preliminarno bodovanje  

Pripreme projekta  

Pomoć u provedbi projekta  

 Provjeravamo može li vaš projekt ostvariti dovoljan broj bodova za prolazak  Ako je vaša projektna ideja prihvatljiva, izradit ćemo za vas kompletnu projektnu dokumentaciju  Nakon pozitivne odluke o financiranju, vodimo vas kroz cjelokupni proces provedbe projekta
Javite nam se i procijenit ćemo vašu ideju.

 

vrh stranice