Poduzetništvo sa sobom nosi brojne izazove, na najčešći s kojim se naši klijenti susreću je KAKO stići do željenog cilja. Prvi korak prema ostvarenju vašeg cilja je istraživanje tržišta.

Kakvo je vaše ciljano tržište, koliko je veliko, da li je sezonskog karaktera, je li pomodno, kakve točno proizvode/usluge vaši potencijalni kupci traže, u kojem će se smjeru razvijati buduća potražnja, što rade vaši konkurenti, da li postoje opcije nekih drugih tržišta o kojima dosad niste razmišljali?

Kad ste saznali sve o ciljanom tržištu, vrijeme je da krenete razvijati strategiju poslovanja koja će vam omogućiti ostvarenje vaše vizije. Plan razvoja proizvoda/usluge u budućnosti, karakteristike proizvoda/usluge, definiranje ciljane skupine potencijalnih kupaca, načina na koji ćete im pristupiti (prodajnih kanala), cjenovne strategije, građenje brenda, komunikacija s tržištem – sve su to sastavnice strategije vašeg budućeg poslovanja.
Pripremili ste sjajnu strategiju, no tko će je provesti? Kakav je trenutni potencijal vaših djelatnika? Imaju li oni dovoljno znanja, vještina i iskustva kako bi uspješno proveli vašu strategiju? Kakvi su njihove komunikacijske I prodajne vještine? Jesu li vaši menadžeri ujedno i lideri koji će svojim timovima znati prenijeti vašu viziju i motivirati ih za nadprosječne rezultate.

I naposljetku, na koji način ćete financirati razvoj svoje tvrtke? Kolika novaca ćete investirati u dugotrajnu imovinu, a koliko vam je potrebno za obrtni kapital? Kako ćete održavati likvidnost tvrtke? Da li vam je potreban kredit? Kakav? Ima li mogućnosti sufinanciranja Vašeg projekta iz sredstva EU ili nekih lokalnih izvora?

Za sve faze poslovnog razvoja oko kojih imate nedoumice ili ne znate u kojem smjeru biste krenuli obratite nam se za savjet i pomoć.

vrh stranice