Potpore za komercijalizaciju inovacija - Calluro.hr

Potpore za komercijalizaciju inovacija

12.01.2016.

Objavljen je NACRT pravilnika za dodjelu bespovratnih sredstava za komercijalizaciju rezultata istraživanja, razvoja i inovacija
Objavljen je nacrt natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj inovacija koje će rezultirati proizvodom koji je novost u ponudi poduzeća i/ili novost na tržištu. To uključuje i inovacije procesa tako dugo dok proces doprinosi razvoju proizvoda. Projekti koji nemaju za cilj stvarni razvoj proizvoda su isključeni. Proizvodi mogu biti materijalni i nematerijalni (uklj. usluge).

Prihvatljiv prijavitelji: mala i srednja poduzeća (u izračun veličine su uključena i povezana poduzeća) koja su registrirana NAJVIŠE 36 mjeseci prije dana predaje projektne prijave.

Visina potpore se kreće od 150.000,00 HRK do 1.500.000,00 HRK.
Maksimalan intenzitet potpore je 90%.

Prihvatljive aktivnosti:
1. ZAVRŠNA FAZA NOVOG PROIZVODA ILI USLUGE
Dovršetak inovacije (proizvod/usluga) skoro spremne za tržište koja sadržava ključne funkcionalnosti (Minimalno održiv proizvod - MVP ), a za koju je već iskazan inicijalni interes tržišta i/ili ima prve kupce, uključujući i inkrementalne inovacije na postojećim proizvodima/uslugama u svrhu stvaranja novih verzija za nova tržišta.
  • Revizija Studije izvedivosti
  • Demonstracija i evaluacija inovacije u operativnom okruženju, uključujući testiranje, laboratorijska ispitivanja, ugradnju testnih rezultata u završni proizvod/uslugu te optimizaciju
  • Dizajn proizvoda
  • Zaštita i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom, uključujući prijave za priznanje prava i provođenje postupka za priznanje prava intelektualnog vlasništva i izradu strateškog plana zaštite i upravljanja intelektualnim vlasništvom)

2. KOMERCIJALIZACIJA REZULTATA ISTRAŽIVANJA I RAZVOJA
  • Istraživanje i testiranje tržišta za inovaciju,
  • Verifikacija analize tržišta i/ili tržišne potrebe
  • Testiranje proizvoda s potencijalnim kupcima
  • Verifikacija poslovnog modela/plana
  • Priprema proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, nulta serija
  • Marketinški plan i revizija poslovnog i marketinškog plana
  • Operativne marketinške aktivnosti izravno vezane uz komercijalizaciju rezultata istraživanja i lansiranje proizvoda/usluge na tržište
  • Pripreme za sljedeći ciklus investiranja i privlačenje dodatnih sredstava financiranja
3. Dodatne aktivnosti vezane uz aktivnost 1. i/ili 2.
4. Aktivnosti vezane uz ugovorne obveze

Nacrt pravilnika možete pročitati i komentirati na OVDJE



vrh stranice