Otvoren je Poduzetnički impuls 2015! - Calluro.hr

Otvoren je Poduzetnički impuls 2015!

09.03.2015.

Prijave se zaprimaju isključivo od 30.03.2015. do 13.04.2014.
Važno je naglasiti da jedan od navedenih uvjeta za podnošenje prijave se odnosi na pozitivno poslovanje mikro i malih poduzetnika u 2014., osim poduzetnika početnika.
Prijavu na sve Javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava svaki pojedinačni podnositelj može podnijeti samo jednom, osim za mjere Domaći sajmovi, Cjeloživotno obrazovanje za obrtnike i Majstor svog zanata-naukovanje.

JAČANJE KONKURENTNOSTI USLUŽNIH DJELATNOSTI

Prihvatljivi korisnici su Mikro poduzeća, a prihvatljive djelatnosti prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD 2007 (NN 58/07 i 72/07) su: Područje E, Odjeljak 36‐39; Skupina 45.2, Odjeljak 56; Područje I; Područje J; Područje N ; Područje P ; Područje Q; Područje S.

VISINA POTPORE iznosi od 30.000 do 200.000 kuna.

INTENZITET POTPORE je 75% ukupno prihvatljvih troškova.

Za osnovne projektne aktivnosti prihvatljivi troškovi su:
  • Troškovi vezani uz nabavu opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
  • Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa
  • Svi troškovi vezani uz razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa te troškovi osoblja zaposlenih na aktivnostima razvoja.
A za dodatne projektne aktivnosti prihvatljivi troškovi su:
  • Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom– potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  • Troškovi vezani uz zaštitu intelektualnog vlasništva
  • Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
  • Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
  • Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice, trošak prijevoza automobilom 2kn/km ili trošak karte za ostala prijevozna sredstva (u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)), kreiranje brenda, dizajniranje proizvoda, izradu i ažuriranje mrežne stranice i izradu promidžbenog materijala
  • Troškovi vezani uz čuvanje djece Podnositelja prijave u većinskom vlasništvu žene (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) u vremenu trajanja projekta.

Dodatni bodove ostvaruju subjekti malog gospodarstva koji su u većinskom privatnom vlasništvu žene/a, osobe/a s invaliditetom, pripadnika romske nacionalnosti i poduzetnika početnika, zatim tradicijski odnosno umjetnički obrti, subjekti registrirani u potpomognutom području jedinice lokalne samouprave te prema indeksu razvijenosti lokalne samouprave.

JAČANJE KONKURENTNOSTI PRERAĐIVAČKE INDUSTRIJE

Prihvatljivi korisnici su mikro i mala poduzeća.
Prihvatljive djelatnosti prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD 2007 (NN 58/07 i 72/07) je: Područje C, Odjeljak 10‐32
VISINA POTPORE iznosi od 50.000 do 400.000 kuna.
INTENZITET POTPORE je 75% za mikro poduzeća, 50% za mala poduzeća.

Za osnovne projektne aktivnosti prihvatljivi troškovi su:
  • Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata namijenjenih obavljanju poslovne djelatnosti i ostali troškovi namijenjeni povećanju proizvodnih kapaciteta te ekološki prihvatljivijoj i energetski učinkovitijoj proizvodnji
  • Troškovi vezani uz nabavu računalne opreme, računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
A za dodatne projektne aktivnosti prihvatljivi troškovi su:
  • Troškovi nabave i stavljanja u funkciju opreme za mikro elektrane koje koriste obnovljive izvore energije i visoko učinkovitu kogeneraciju električne snage do 10 KW (proizvodnja električne energije) i termičke snage do 30KW (proizvodnja topline)
  • Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom – potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  • Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
  • Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
  • Troškovi vezani uz zaštitu intelektualnog vlasništva
  • Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice,trošak prijevoza automobilom 2kn/km ilitrošak karte za ostala prijevozna sredstva (u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)), kreiranjebrenda, dizajniranje proizvoda, izradui ažuriranje mrežne stranice i izradu promidžbenog materijala
  • Troškovi vezani uz čuvanje djece Podnositelja prijave u većinskom vlasništvu žene (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) u vremenu trajanja projekta.
Dodatne bodove ostvaruju subjekti malog gospodarstva kao u slučaju uslužnih djelatnosti.

Izvor: www.minpo.hr

vrh stranice